E-poe tingimuste ulatus ja kehtivus
Tingimused kehtivad isiku (edaspidi Klient) ja ostukeskkonna PioneerDJ.ee (edaspidi E-pood) omaniku Cue & Play OÜ (edaspidi Kaupmees) vahel E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad E-poe vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

I Ostmise juhend
1) Vali välja Sulle meelepärased tooted ning tõsta need Ostukorvi.
2) Ostukorvis saad toodete koguseid muuta ning lisada ja kustutada vastavalt soovile. Ostukorvi loomine ei kohusta veel ostma.

3) Järgmiseks vali soovitud tarneviis.
4) Enne tellimuse lõplikku kinnitamist veendu, et tellitud tooted oleks õiget värvi, suurust ja soovitud koguses. Samuti kontrolli üle aadress ja sisestatud kontaktandmed. 

II Kauba eest tasumine
Peale tellimuse kinnitamist saadetakse kilendi poolt antud e-posti aadressile arve. Arve tasumiseks on aega 5 päeva. Peale antud tähtaja möödumist vabastatakse toode broneeringust ning lisatakse müüki tagasi. 

III Tagastamine ja vahetamine
1. Kliendil on õigus taganeda sooritud ostust 14 kalendripäeva jooksul arvates toodete Kliendile üleandmisest. Selleks peab Klient saatma Kaupmehele emaili info@pioneerdj.ee aadressil. Tagastatav kaup tuleb saata aadressil Harjumaa, Keila, Jõe tn 58/1-9, 76605, Cue & Play OÜ.

2. Kauba tagastamisel on Klient kohustatud toimetama tagastatava kauba Kaupmehele 3 (kolme) päeva jooksul alates tellimuse taganemisest ja toote tagastamise soovi teate Kaupmeheni jõudmisest. Tagastamisega seotud kulud summas kuni 10€ (kümme eurot) tasub Klient (v.a. juhul, kui üleantud tootel ilmnevad puudused).
3. Toote tagastamise korral kannab Kaupmees toote eest tasutud summa (s.h postikulu, mille Klient tasus toote kohaletoimetamiseks) samale pangakontole, millelt vastav makse Kaupmehele laekus 3 (kolme) päeva jooksul alates taganemisteate jõudmisest Kaupmeheni.
4. Toode ei tohi olla pakendist avatud. Kui toode tuleb koos tarkvaraga, siis ei tohi tarkvara olla aktiveeritud.
5. Toote tagastamiseks peab olema mõistlik põhjendus. 

IV Kauba kohale toimetamine
Kaup pannakse teele järgmisel tööpäeval peale arve laekumist. Kui tehtud tellimused ja maksed jäävad nädalavahtusele siis pannakse pakk teele esmaspäeval. Pühade ajal neile järgneval tööpäeval. Kui mingil põhjusel kauba tarne viibib antud tingimustes kirjeldatust, siis antakse sellest Kliendile teada esimesel võimalusel. Kaup jõuab Kliendini kulleri vahendusel 2-5 tööpäeva jooksul.

Kliendil on võimalus valida kolme tarneviisi vahel:
1. Tulen ise järgi. Tuleb eelnevalt kokku leppida sobiv aeg. Ainult Tallinna piires.
2. Kulleriga Eestis piires 6 EUR.
3. Kulleriga Eesti piires tasuta (ostukorvi summa peab olema suurem kui 400 EUR).

 V Hinnad
1) Kõik hinnad e-poes on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Registreeritud kasutajad näevad hindasid ostukorvis ilma käibemaksuta.

2) E-pood jätab õiguse endale hindasid muuta ilma ette teatamata.
3) Hindadele võib lisanduda kohaletoimetamistasu vastavalt tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisile. 

VI Pretensioonide esitamine
1.Tarbijal on õigus esitada toote suhtes pretensioon vastavalt võlaõigusseaduse §-s 218 lg 2 sätestatule. Pretensiooni esitamise aluseks on Kliendile e-postiga saadetud arve-saateleht.

2. Kaupmees ei vastuta: 
a. Kliendi süül toote halvenemise või kahjustumise eest;
b. puuduste eest, mis on tekkinud toote mittesihtotstarbelise kasutamise tagajärjel;
3. Tootel ilmnevate puuduste korral on Kliendil õigus nõuda Kaupmehelt toote puuduste likvideerimist ja kui toote asendamine on osutunud võimatuks või ebaõnnestub, siis on tarbijal õigus lepingust taganeda ning nõuda raha tagastamist seadusega sätestatud korras.

VII Garantii
Kõikidele toodetele kehtib tootja poolne garantii 2 (kaks) aastat alates ostu sooritamisest. 

VII Lisainfo
Kui on erisoove, ettepanekuid või soovite lisainfot toodete kohta, siis palume võtta ühendust e-posti teel, vastame esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 5 tööpäeva jooksul.